فلنج بازکن انرپک

فلنج باز کن انرپک

  • برند: انرپک
  • کشور سازنده: آمریکا
  • مدل:  – FSM8 – FSH14 – FSM14 – FSC14 – FSH8
  • فشار عملیاتی: 700 بار

دسته: تجهیزات و متعلقات هیدرولیکی، فلنج باز کن هیدرولیکی

فلنج باز کن های هیدرولیکی انرپک

فلنج باز کن های هیدرولیکی انرپک از بهترین فلنج باز کن های موجود در بازار است. به طور کلی این فلنج باز کن ها به سه دسته پمپ جدا، پمپ سرخود و مکانیکی تقسیم می شوند که هر کدام دارای کاربرد خاص خود هستند. در ادامه با انوع آنها آشنا می شویم و مزایا و معایب هر کدام را بررسی می کنیم.

مدل:FSM،FSC،FSH

سه دسته ای که خدمت شما معرفی کردیم با نام های سری FSH ،FSC و FSM معرفی می شوند و همه این محصولات در فروشگاه ما موجود است که در ادامه هر کدام را به دقت بررسی می کنیم.

فلنج باز کن سری FSH پمپ جدا:

فلنج باز کن انرپک مدل FSH دارای مکانیزم منحصر به فرد برای باز کردن انواع فلنج و انواع قطعات که بهم چسبیده کاربرد دارد، سری ENERPAC FSH دارای گوه های جدا گانه و پمپ جداگانه می باشد تا اپراتور راحت تر بتواند به محل مورد نظر دسترسی پیدا کند و گوه فلنج باز کن را در محل مستقر کند و توسط شیلنگ گوه را به پمپ با فاصله های متفاوت وصل کند، طراحی بازوی پله پله ای در هر مرحله می تواند تحت بار کامل پخش شود، در مدل FSH 14 محرکه گوه ها یک جک RC102 بسیار پر قدرت می باشد. انتخاب جک فلنج باز کن مناسب هم اهمیت زیادی دارد.

فلنج باز کن انرپک
فلنج باز کن انرپک مدل FSH14
فلنج باز کن انرپک مدل FSH14

فلنج باز کن انرپک مدل FSH14 حداکثر فشار عملیاتی 700 بار را دارد و 7.1 کیلوگرم وزن دارد. حداکثر وسعت این فلنچ بازکن قوی 80 میلی متر است. FSH14 یک فلنج باز کن 14 تن بوده و حرکت صاف و کاملا موازی دارد که مانع هرگونه آسیب به فلنج می شود. طراحی خاص این فلنج باز کن انرپک به گونه ای است که به هیچ وجه لیز نمی خورد. منبع محرک آن نیروی هیدرولیکی است و قدرت 125 کیلو نیوتونی دارد. فک این فلنج باز کن تماما از فولاد بوده و در برابر هر گونه ضربه و خوردگی مقاومت بالایی دارد. محل دسته آن با یک روکش پلاستیکی پوشانده شده تا راحتی بیشتری برای اپراتور فراهم گردد.

فلنج باز کن مدل FSH14 انرپک فقط یک فاصله 6 میلی متری نیاز دارد تا عملیات باز کردن را برای شما به راحتی و با قدرت بالا انجام دهد. کیفیت ساخت محصول همانند سایر محصولات انرپک بالا بوده و طول عمر بالایی دارد. بازوی این فلنج باز کن انرپک به صورت پلکانی ساخته شده تا در انواع پروژه ها بتوانبد به راحتی از آن استفاده نمایید.

فلنج بازکن انرپک
فلنج باز کن هیدرولیکی اینرپک آمریکا
فلنج باز کن هیدرولیکی آمریکایی

فلنج باز کن سری FSC پمپ سر خود:

فلنج باز کن اینرپک مدل: FSC دارای مکانیزم طراحی منحصر به فرد به هم پیوسته گوه خطر لغزش گوه ها را به حداقل می رساند و برای باز کردن انواع فلنج مورد استفاده قرار می گیرد و انواع اجسام بهم چسبیده را جدا می کند، سری FSC دارای گوه و پمپ چسبیده شده بهم می باشد که به صورت گوه یکپارچه و حرکت گوه بدون اصطکاک، صاف و موازی ، آسیب فلنج و گسترش خرابی بازو را از بین می برد و طراحی منحصر به فرد به هم پیوسته گوه خطر لغزش گوه ها را به حداقل می رساند.

فلنج باز کن هیدرولیک FSC14 انرپک فقط 9 کیلوگرم وزن دارد و یک فلج باز کن 14 تن است. فلنج باز کن انرپک بر اساس اصول هیدرولیکی کار می کند. این ابزار از قطعات بسیار کمی ساخته شده است که باعث می شود تا امکان خرابی آن کاهش پیدا می کند. حداکثر وسعت برای آن 80 میلی متر می باشد. این فلنج باز کن قدرتمند به راحتی می تواند انواع فلنج های زنگ زده را به راحتی جدا کند. قیمت فلنج باز کن هیدرولیکی انرپک با توجه ویژگی های منحصر به فردی که دارد بسیار مقرون به صرفه است.

فلنج باز کن انرپک
فلنج باز کن هیدرولیکی اینرپک
فلنج بازکن هیدرولیکی اینرپک مدل FSC

فلنج باز کن سری FSM بدون پمپ محرک دستی:

فلنج باز کن انرپک مدل: FSM دارای مکانیزم طراحی خاص برای کاربرد های خاص دارای سیستم محرک به صورت دستی بدون نیاز به پمپ تعداد کمی از قطعات متحرک به معنی دوام و نگهداری کم را اعمال می کند در سری FSM اینرپک، مفهوم گوه پیچیده: بدون اصطکاک ، صاف و موازی با گوه موتومیت، آسیب فلنج و گسترش خرابی بازو را از بین می برد و طراحی بازوی پله پله ای هر مرحله می تواند تحت بار کامل پخش شود.

فلنج باز کن انرپک سری FSM بر اساس اصول ارگونومیک طراحی شده و منبع محرک آن نیروی مکانیکی است. بر خلاف دو مدل قبلی بر اساس نیروی هیدرولیکی کار می کردند این دستگاه بر اساس نیروی مکانیکی کار می کند. حداکثر وسعت آن 8 میلی متر است و دارای دو دسته پلاستیکی زرد رنگ می باشد. متریال به کار رفته در اسین فلنج باز کن مکانیکی با کیفیت بوده و باعث شده تا دستگاه طول عمر بالایی را داشته باشد. جهت دریافت قیمت و خرید محصول می توانید با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل فرمایید.

فلنج بازکن انرپک
فلنج بازکن هیدرولیکی انرپک
فلنج بازکن هیدرولیکی اینرپک

جدول راهنما فلنج باز کن انرپک

مقایسه سری ها فلنج بازکن اینرپک
مدل ها FSH14 FSM8 FSC14
وزن(kg) 7.1 6.5 9.0
حداکثر وسعت(mm) 80 80 80
فشار عملیاتی(bar) 700 700 700
منبع محرک هیدرولیک مکانیکی هیدرولیک
تناژ 14 8 14
قدرت(kn) 118 72 125

ابعاد فلنج باز کن انرپک FSC14

ابعاد فلنج باز کن انرپک FSM8 و FSH14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up