بکس بادی سری EP اطلس کوپکو

بکس بادی سری EP اطلس کوپکو

ابزارآلات بادی (پنوماتیک), اطلس کوپکو, برندها, بکس بادی, بکس بادی "2-1/1, بکس بادی 1 اینچ, بکس بادی 1/2, بکس بادی 1/4, بکس بادی 3/4, بکس بادی 3/8

معرفی بکس بادی 3/4 اینچ

بکس بادی ابزاری است برای باز و بستن پیچ و مهره . کلمه بکس بادی از ترکیب دو خصوصیت مهم این ابزار که در واقع ماهیت اصلی آن است گرفته شده است، اولی به دلیل ضربه زن بودن و ایجاد گشتاوربالا با وارد کردن ضربه های متوالی با سرعت بالا و دومی به نیروی راه انداز و انرژی مورد استفاده این ابزار مربوط میشود. به همین دلیل به این ابزار بکس بادی گفته میشود و هریک از این دو ویژگی، از این ابزار گرفته شود تبدیل به ابزار دیگری غیر از بکس بادی خواهد شد.

بکس بادی 3/4 اینچ

بکس بادی 3/4 اینچ که در دسته ابزارآلات بادی پنوماتیک قرار دارد و با کشتاور 200 تا 1800 نیوتن متر برای پیچ هایی به اندازه M12 تا M24  مورد استفاده قرار می گیرد .

کاربرد بکس بادی در صنعت

بکس بادی با برند های sumake , ATLASCOPCO و… برای باز و بسته کردن انواع پیچ و مهره با قدرت بالا استفاده می شود. در پروژه های صنعتی،کارخانه ها،تعمیرگاه های ماشین،کارگاه های تولیدی و خدماتی و تعمیراتی استفاده می شود.بکس بادی در مونتاژ در کاخانه ها و کارگاه ها کاربرد دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در واتساپ ارتباط برقرار کنید.

keyboard_arrow_up