بکس بادی سری EP اطلس کوپکو

بکس بادی سری EP اطلس کوپکو

ابزارآلات بادی (پنوماتیک), اطلس کوپکو, برندها, بکس بادی, بکس بادی "2-1/1, بکس بادی 1 اینچ, بکس بادی 1/2, بکس بادی 1/4, بکس بادی 3/4, بکس بادی 3/8

بکس بادی 1 اینچ

بکس بادی یک اینچی یا Impact Wrench با سایز یک اینچ، یک ابزار قدرتمند است که برای باز و بسته کردن مهره‌ها و پیچ‌ها به کار می‌رود. این ابزارها از قدرت هوا (باد) برای ایجاد نیروی چرخشی قوی بر روی مهره‌ها استفاده می‌کنند.

بکس بادی 1 اینچ که در دسته ابزارآلات بادی (پنوماتیک) قرار دارد و از لحاظ گشتاور در مدل های متنوع و در نمونه های کارگاهی و صنعتی ساخته می شوند. بکس بادی 1 اینچ سطح زیادی از سایز پیچ ها را تحت پوشش خود قرار می دهد که شامل M 14 تا M 45 می باشند. بکس بادی با هر برندی مانند atlascopco  , ingersoll rand و… به وسیله درایوهایی که روی آن نصب می شود قادر به باز کردن پیچ و مهره ها را به عهده دارد.

تقسیم بندی بکس بادی 1 اینچ

بکس بادی یک اینچی معمولاً در کارهای سنگین صنعتی، مانند تعمیرات خودروهای سنگین، تعمیرات لوازم و تجهیزات صنعتی، ساخت و ساز و موارد مشابه استفاده می‌شود. این ابزارها دارای طراحی مقاوم و قدرتمندی هستند و می‌توانند به راحتی با مهره‌ها و پیچ‌های با قطر بزرگ کار کنند. به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند.

دو مدل می باشد:

  1. بکس بادی یک اینچ مدل هفتیری
  2. بکس بادی یک اینچ مدل مستقیم

نکات مهم هنگام استفاده از بکس بادی

  1. برای افزایش طول عمر بکس بادی 1 اینچ حتما از واحد مراقبت و رطوبت گیر استفاده شود.
  2. در طول مسیر شلنگ هوا ، مهار کردن محکم شلنگ هوا در چند نقطه مختلف حتما باید صورت بگیرد.
  3. هنگام استفاده از ابزارهای بادی به دلیل صدای بلند آن ها از گوشی ایمنی استفاده کنید.
  4. زمانی که به بکس بادی نیاز ندارید فشار شیلنگ ها را قطع کنید.
  5. شیلنگ های هوای فشرده را نزدیک اجسام لبه تیز و برنده به هیچ عنوان قرار ندهید.
  6. برای متصل کردن شلنگ ها از سیم مفتولی معمولی به هیچ عنوان استفاده نکنید.

قبل از استفاده از بکس بادی یک اینچی، بهتر است دستورالعمل‌ها و ایمنی‌های مربوط به ابزار را مطالعه کرده و از تجهیزات ایمنی مناسب استفاده نمایید. همچنین، تنظیمات فشار باد باید با توجه به نوع کار و نوع مهره یا پیچ مورد استفاده تنظیم شود.

keyboard_arrow_up