فولی کش

با استفاده از یک فولی کش شما می توانید به راحتی انواع پولی دستگاه ها را خارج نمایید. این دستگاه ابزاری مهم و کاربردی در صنعت است. پولی کش بعضا با نام فولی کش هم شناخته می شود. این ابزار بسیاری فعالیت ها را در صنعت تسهیل نموده و بهره وری را بالا می برد. پولی کش به انگلیسی Puller نوشته می شود. این ابزار صنعتی در بسیاری از پروژه های صنعتی که نیاز به بیرون کشیدن پولی داریم استفاده می شود.

انواع فولی کش

آنها ها انواع مختلفی دارند. یک از کاربردی ترین آنها فولی کش های هیدرولیکی است. پولی کش های هیدرولیکی در یک مجموعه تجهیزات ومتعلقات هیدرولیکی که معمولا شامل پمپ هیدرولیکی، شیلنگ هیدرولیکی ، گیج و… می باشد قرار می گیرند. پولیکش های دستی نوع دیگری هستند که کاربرد ها و مزایای خاص خود را دارا می باشند. نیرو محرکه ای که هر یک از انواع این ابزار به پولی مورد نظر وارد می کند متفاوت است.

انتخاب یک ابزار متناسب با پروژه را همواره باید مورد توجه قرار دهید. فولی کش های هیدرولیک نیروی لازم را برای وارد کردن پولی از پمپ هیدرولیکی که به آن متصل شده است کسب می کنند اما در مقابل نوع دستی این ابزار نیروی محرکه لازم را از دست کاربر کسب می کند. نوع هیدرولیک این ابزار HYDRAULIC PULLER بسیار قدرتمند و کاربردی است. همچنین گونه دستی یا مکانیکی این محصول MECHANICAL PULLER در صنعت مورد توجه قرار گرفته است.

پولی کش مکانیکی که به عنوان کشنده چرخ دنده یا کشنده یاتاقان نیز شناخته می شود، ابزاری است که برای حذف چرخ دنده ها، بلبرینگ ها، قرقره ها و سایر اجزای فشرده یا محکم نصب شده از شفت ها، محورها یا سایر قطعات استوانه ای طراحی شده است. کشش مکانیکی با ایجاد یک مزیت مکانیکی برای اعمال نیرو و تسهیل حذف قطعه بدون ایجاد آسیب کار می کند.

تناژ پولی کش

برای خرید فولی کش باید تناژ مناسب را انتخاب نمایید. آنها در تناژ های مختلفی مانند 10، 20 و… ساخته شده و به بازار عرضه می شوند. در صورتی که برای انتخاب گزینه متناسب با پروژه خود اطلاعات لازم را ندارید کارشناسان فنی ما آماده پاسخگویی به شما هستند. آنهایی که تناژ بالایی دارند قدرتمند تر بوده و برای پروژه های بزرگ صنعتی مورد استفاده می گیرند. برای مثال یک فولیکش 50 تن در مقابل یک فولی 1 تن بسیار قدرتمند تر بوده و می تواند عملکرد بهتری برا خارج کردن انواع پولی، یاتاقان و … داشته باشد.

نوع پمپ و شاخ

یکی یگر از ویژگی هایی که باید برای خرید این ابزار صنعتی مورد توجه قرار گیر نوع پمپ آن است. آنها به دو نوع پمپ سرخود و پمپ جدا دسته بندی می شوند. هر کدام از آنها کاربری و مزایای خاص خود را دارند. همچنین بعضی از فولی کش ها دو شاخ و بعضی دیگر سه شاخ هستند که مانند سایر ویژگی ها با توجه به نوع کاربری قابل انتخاب هستند. استحکام بازوها اهمیت زیادی دارد در صورتی که از آلیاژهای ضعیفی ساخته شده باشد دجار مشکل شذه و با ارد کردن نیرو می شکند.

برندها

پاور تیم و ENERPAC جزو برترین تولید کنندگان این محصول در جهان می باشند. محصولات هیدرولیکی انرپک از جمله فولیکش های هیدرولیکی انرپک بسیار شناخته شده هستند. انواع محصولات برند آمریکایی انرپک را می توانید از ابزار صنعتی تسلا تهیه بفرمایید.

خرید فولی کش

شرکت پترو صنعت تسلا وارد کننده و فروشنده انواع پولی کش هیدرولیک در کشور است. جهت دریافت قیمت انواع این محصولات می توانید با شماره تلفن های شرکت 02166701900 و 02166701838 تماس حاصل فرمایید.

فهرست