جک هیدرولیک

جک های هیدرولیکی در دسته  تجهیزات و متعلقات هیدرولیکی ابزاری هستند که درون آنها روغن هیدرولیک قرار دارد و با اعمال نیرو به روغن می تواند از جک استفاده کرد. تحرک روغن درون جک باعث می شود تا جک بتواند جسمی را که روی آن قرار درد جا به جا کند و مهار کند. علاوه بر جک ها دستگاه های بسیار زیادی وجود دارند که بر اساس اصول هیدرولیکی کار می کنند. استفاده از اصول هیدرولیکی در بسیار از تجهیزات در صنعت دیده می شود و سابقه ای بسیار زیاد دارد.

مکانیزم که برای ساخت یک جک هیدرولیک استفاده می شود بسیار پیچیده بوده و توسط مهندسین مختلف طراحی و پیاده سازی می شود. سازندگان جک همواره باید دقیق ترین اصول فنی مهندسی را به کار برده تا جک بتواند عملیات را به درستی انجام دهد. این ابزارها همواره برای انجام عملیات نیاز به سایر تجهیزات هیدرولیک مانند پمپ و شیلنگ هیدرولیکی دارد.

طرز کار جک هیدرولیک

روغن داخل جک به یک نیروی محرک نیاز دارد تا فشار لازم را به سطح مقطع پیستون وارد کرده و عملیات مهار بار به درستی انجام شود. برای تامین این نیرو به یک پمپ هیدرولیک نیاز خواهیم داشت. پمپ های هیدرولیکی هم روغن هیدرولیک را در درون خود دارند. نیروی مورد نیاز توسط پمپ تامین شده باید متناسب با جک مورد نظر باشد تا عملیات به درستی انجام شود.

کاربرد جک هیدرولیکی

این ابزارها در صنایع مختلفی همچون نفت و گاز زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این جک ها سبب می شود تا بهره وری در صنعت افزایش پیدا کرده و راندمان کاری بالا رود. همچنین برخی از جک های هیدرولیکی می توانند در فضایی که کوچک است و امکان استفاده از سایر جک های صنعتی وجود ندارد مورد استفاده قرار گیرند.

انواع جک انرپک

جک هیدرولیکی به سری ها و مدل های متنوعی دسته بندی می شود. برخی از کاربردی ترین جک ها، جک های هیدرولیک یک طرفه و دوطرفه هستند. هر شخص باید متناسب با نیاز خود به تهیه جک مناسب بپردازد.  جک های دو طرفه امکان رفت و برگشت روغن هیدرولیک وجود دارد که ویژگی مهمی محسوب می شود.

خرید جک هیدرولیک

شرکت پترو صنعت تسلا به عنوان یکی از با سابقه ترین ها و وارد کننده ها و فروشندگان تجهیزات هیدرولیکی در کشور است. این شرکت همواره تلاش می کند تا با ارائه جک های هیدرولیک انرپک از بهترین برندها رضایت خاطر شما مشتریان محترم را جلب نماید. جهت خرید انواع جک هیدرولیک می توانید با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل فرمایید.

نحوه نصب جک های هیدرولیکی

اتصال جک بادی به طرز صحیحی انجام شود. در صورتی که جک به درستی به شیلنگ و جک متصل نشود باعث ایجاد مشکلات زیادی خواهد شد. قبل از اتصال ست هیدرولیک خود حتما با کارشناسان فنی در این زمینه مشورت کنید. اتصال دقیق کوپلینگ ها اهمیت زیادی دارد و باید به درستی صورت پذیرد. کارشناسان فنی شرکت آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

نگهداری جک هیدرولیک

نگهداری مناسب یک ابزار همواره باعث می شود تا طول عمر آن افزایش یافته و کیفیت و کارایی آن دچار افت نشود. نکته مهم د رابطه با نگه داری یک جک از نوع هیدرولیک جلولگیری از نفوذ آلاینده ا به آن است. همچنین جلولگیری از وارد شدن ضربه به جک اهمیت زیادی دارد. همواره سعی کنید تا محیطی که در آن کار می کنید امکان وارد کردن آسیب به جک را نداشته باشد.

برندهای مختلف جک هیدرولیک

برندهای مختلفی به تولید این نوع جک ها می پردازند. انرپک Enerpac یکی از با سابقه ترین و برترین برنهای سازنده تجهیزات هیدرولیک از جمله جک هیدرولیکی در جهان است. جک های این برند بسیار محبوب صنعتگران است. انرپک همواره رضایت خاطر مشتریان خود را جلب کرده است.

فهرست