ابزارآلات بادی (پنوماتیک)

  1. صفحه اصلی
  2. chevron_left
  3. ابزارآلات بادی (پنوماتیک)

ابزار بادی چیست ؟

ابزار بادی یا ابزارآلات (پنوماتیک) با برند های sumake , atlascopco و…… مکانیزمی است که در آن از هوای فشرده بی اثر برای ایجاد نیروی مکانیکی یا کنترل دستگاه استفاده می‌شود. در گذشته ابزارآلات بادی چند شركت معتبر جهانی آن هم فقط برای مصارف خاص صنعتی وارد كشورمان می شد. ولی در سال های اخیر با گسترش مصارف عمومی و افزایش تقاضا، ابزارهای بادی متنوعی با برندها و كیفیت های مختلف وارد بازار شده اند.

ابزار بادی

در حوزه های گوناگون صنعت، کارایی ابزار و دقت مناسب در درجه اول توجه و اهمیت قرار دارد. ابزارهای بادی پیشگام در تحقق این امور هستند و نتایج در بخش های مختلف را متحول کرده اند. در این مقاله، به بررسی این گروه از ابزارها می‌پردازیم و عملکردها، مزایا و کاربردهای آن‌ها را مورد مطالعه قرار می دهیم.

کاربرد ابزارآلات بادی (پنوماتیک)

در صنعت عمران، معدن، نجاری، نصب قطعات ماشین آلات صنعتی و اتومبیل می توان کاربرد وسیع ابزاربادی را مشاهده نمود قبلا فقط در صنعت های بزرگ استفاده می شود و فعلا در صنعت های کوچک و حتی در مصارف خانگی هم مورد استفاده قرار میگیرد. طول عمر این دستگاه ها بالا است و شما با خرید آنها تا سال های زیادی بی نیاز از خرید ابزار خواهید شد.

قیمت ابزار بادی

جهت دریافت قیمت انواع این دسته از ابزارها می توانید با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل فرمایید. ابزارهای بادی که به عنوان ابزارهایی با نیروی محرکه باد نیز شناخته می شوند، از طریق هوای فشرده برای انجام کارهای گوناگونی عمل می کنند. آنها با قابلیت اطمینان، دقت و توانایی تولید سطوح بالایی از گشتاور یا نیرو مشخص می شوند. این گروه از ابزارها، کاربردهای متنوعی را در طیف گسترده ای از صنایع، از تولید و ساخت و ساز گرفته تا خودروسازی و هوافضا دارا هستند.

ابزارآلات بادی

در درون ابزارهای بادی ساز و کاری ساده و در عین حال بسیار مؤثر قرار دارد. هوای فشرده (باد) که توسط یک کمپرسور باد تامین می شود، به درون محفظه ابزار هدایت می شود. پس از ورود با به داخل ابزار بادی، این هوا منبسط می شود و اجزای داخلی ابزار را به حرکت در می آورد تا دستگاه بتواند عمل مورد نظر را که با توجه به نوع ابزار بادی تایین می شود، انجام دهد. این فرآیند عملکرد ثابت و کنترل‌شده را تضمین می‌کند و ابزارهای پنوماتیک را به انتخابی ارجح در تنظیمات صنعتی نیازمند تبدیل می‌کند.

مزایای استفاده از ابزار (پنوماتیک) چیست؟

قدرت و دقت

ابزار بادی به این نکته شناخته می شوند که می توانند نیروی خیلی خوب و نسبتا بالایی (بسته به نوع دستگاه) تولید کنند و کمترین فشار را به دست اپراتور وارد کنند. این کنار هم قرار گرفتن دقت و قدرت می تواند خاصیتی منحصر به فرد است شما می توانید با  ابزارهای صنعتی بادی تجربه کنید. ابزارهای بادی معمولا سبک و قابل حمل هستند و به راحتی می توانید آنها را جا به جا نمایید.

  1. قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  2. امنیت و قدرت بسیار بالا
  3. سهولت در استفاده برای انجام انواع کارهای صنعتی
  4. کوچک، سبک و قابل حمل بودن
  5. صرف انرژی کمتر
  6. استهلاک ناچیز
  7. هزینه تعمیر کمتر

انواع ابزار بادی:

  1.  دریل بادی
  2. پیچ گوشتی بادی
  3. سنباده زن بادی
  4. چکش بادی
  5. منگنه کوب بادی
  6. پیستوله رنگ پاش
  7. آچار بکس بادی
  8. میخ کوب بادی
  9. فرز بادی

خرید ابزار بادی

این ابزارها به طور بسیار مناسبی چشم انداز عملیات صنعتی را بهبود بخشبده اند. قدرت، دقت و سازگاری آنها را به یک دستگاه مفید در بخش های مختلف تبدیل می کند. با استفاده از امکانات ابزارهای بادی، صنایع می توانند به سطوح بالاتری از کارایی و بهره وری دست پیدا کنند. برای مشاوره تخصصی و خریدی مطمئن تردر زمینه ابزارالات بادی (پنوماتیک) با برندهای اطلس کوپکو و سوماک و….. با ابزار صنعتی تسلا تماس حاصل فرمایید .

فهرست