گیج هیدرولیکی 700 بار انرپک

گیج هیدرولیکی 700 بار انرپک

  • برند: انرپک
  • کشور سازنده: آمریکا
  • فشار کاری: ۷۰۰ و ۱۰۰۰ بار
  • سری: T ، GP ، GF
  • مدل های پایه گیج: GA1 – GA2 – GA45

دسته: تجهیزات و متعلقات هیدرولیکی، متعلقات هیدورلیکی

گیج های هیدرولیک انرپک فشار کاری 700 و 1000 بار سری: T ، GP ، GF

گیج هیدرولیکی 700 بار انرپک از یکی از ملزومات تجهیزات هیدرولیک است. صفحه نمایش آنالوگ (عقربه ای) برای نمایش مقدار فشار در ابزار آلات هیدرولیکی مورد استفاده قرار می گیرد تا مقدار فشار و نیروی روغن هیدرولیک به انواع ملزومات هیدرولیک را نشان دهد، گیج هیدرولیکی 700 بار ENERPAC در مدل GF صفحه نشانگر فشار و تناژ است و در مدل GP صفحه نمایشگر فشار را به دو صورت bar و psi است و همه مدل ها کالیبره شده و دارای صفحه نمایش 4 اینچ یا 10 سانتیمتر برای بهتر نمایش دادن فشار که دارای کانکشن از زیر و از پشت دستگاه می باشد.

گیج هیدرولیکی انرپک:

برای افزایش طول عمر گیج و بالا بردن دقت دستگاه از روغن گلیسیرین در داخل گیج استفاده می شود و برای جلوگیری از زنگ زدگی گیج تمام بدنه از استیل مقاوم استفاده شده و فشار کاری گیج هیدرولیکی انرپک 700 و 1000 بار است. گیج هیدرولیکی 700 بار انرپک در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. این گیج هیدرولیکی 700 بار انرپک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و ساخت کشور آمریکا است. گیج هیدرولیکی 700 بار انرپک از پرطرفدارترین گیج های بازار است. گیج فشار روغن هیدرولیک، گیج فشار هیدرولیک و گیج روغن هیدرولیک از سایر نام های این ابزار است.

گیج هیدرولیکی 700 بار انرپک
گیج 10 سانت هیدرولیکی اینرپک
گیج 700 بار 10 سانت انرپک

گیج هیدرولیک انرپک مدل G2535L:

یکی از مصرفی ترین مدل های گیج های هیدرولیکی انرپک مدل G2535L است. این گیج 700 باری دارای قطر صفحه نمایش 6.3 سانتی متری است. دارای بدنه مقاوم از جنس استیل است و در دو مقیاس psi و bar مقدار فشار را نشان می دهد.

گیج g2535l

پایه گیج (آداپتور) 700 بار انرپک:

برای اتصال انواع گیج هیدرولیکی 700 بار انرپک به سیستم هیدرولیکی نیازمند یک پایه گیج در مدار هیدرولیکی است که با قرار دادن پایه در سیستم هم به راحتی می توان گیج را نصب و جدا کرد پایه گیج دارای چندین مدل می باشد که مدل های مرسوم GA1 و GA2  این دو مدل به صورت صاف و در مدل GA45 به صورت 45 درجه برای بهبود کیفیت دید اپراتور نیز می باشد در تمامی مدل ها از فلز مقاوم با آلیاژ آبکاری شده استفاده شده است و قابلیت تحمل 700 بار را نیز دارد.

گیج هیدرولیکی 700 بار انرپک
پایه گیج هیدرولیکی 700 بار
پایه گیج هیدرولیکی انرپک

پایه گیج GA1 انرپک:

پایه گیج مدل GA1 به راحتی در ست هیدرولیک شما نصب می شود و امکان استفاده از آن به راحتی فراهم است. پیچ های انتهایی نری به ورودی پمپ یا جک، پیچ های انتهایی مادگی به شیلنگ یا کوپلینگ و درگاه سوم برای اتصال گیج است. تصویر این پایه گیج انرپک را زیر می بینیم. GA1 یک پایه گیج 700 بار است. سایز ورودی نری پایه گیج ½ اینچ NPTF، ورودی مادگی  3/8 اینچ NPTF و برای درگاه گیج برابر  3/8 اینچ NPTF است.

پایه گیج GA1 انرپک

پایه گیج GA2 انرپک

این پایه گیج هم مانند مدل قبلی یک پایه گیج 700 بار است. سایزهای ورودی آن مشابه مدل قبل است با این تفاوت که از نظر ابعادی با مدل GA1 متفاوت می باشد. تصویر این این محصول انرپک را می توانید در زیر مشاهده بفرمایید. این ابزار کمک می کند تا فشار را به حداکثر رسانده و به راحتی آن را کنترل نمایید.

پایه گیج GA2 انرپگ

پایه گیج GA45 انرپک

همانطور که گفتیم این مدل دارای یک زاویه 45 درجه است تا اپراتور به راحتی بتواند گیج را مشاهده کند. طراحی باریک این پایه جلوه ای خاص به آن بخشیده است. به راحتی می توانید این پایه را در طیف گسترده ای از سیستم ها قرار دهید. حداکثر عبور جریان روغن را می توان داشت و آن را کنترل کرد.

پایه گیج GA45 انرپک

خرید گیج هیدرولیکی 700 بار انرپک و پایه گیج

شرکت پترو صنعت تسلا وارد کننده و عرضه کننده انواع محصولات انرپک در ایران است. برای خرید گیج هیدرولیکی 700 بار انرپک، 1000 بار و پایه گیج مناسب آن می توانید با شماره تلفن های شرکت 02166701900 و 02166701838 تماس حاصل فرمایید.

جدول راهنما

گیج هیدرولیکی 700 بار انرپک
انواع پایه گیج های 700 بار انرپک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up