پیستوله های دولبیس

پیستوله های دولبیس

  • برند: دولبیس
  • کشور سازنده: انگلستان
  • طراحی شده برای نقاشان حرفه ای
  • کیفیت بالای رنگ آمیزی

دسته: تجهیزات رنگ و سندبلاست، پیستوله

پیستوله های دولبیس

این محصول پیستوله ای حرفه ای با دقتی کم نظیر برای رنگ نقاشان است که می خواهند کیفیت بی نظیری از رنگ آمیزی را داشته باشند. مدل های متنوعی از این پیستوله موجود است که با توجه به کار شما می توانیم مناسب ترین نوع آن را به شما پیشنهاد دهیم. در ادامه به بررسی این پیستوله می پردازیم و مزایا و معایب آن را بررسی می کنیم.

پیستوله های فوق حرفه ای

اگر یک نقاش حرفه ای هستید حتما با پیستوله های متفاوتی کار کرده اید و با عملکردهای انواع محتلف آنها با برندهای گوناگون آشنا هستید. پیشنهاد ما به شما پیستوله دولبیس است که دقت و کیفیتی کم نظیر را برای شما فراهم می کند و از بهترین پیستوله های موجود در بازار است.

دولبیس کاسه رو و کاسه زیر

دو نوع از پر مصرف ترین های این پیستوله، مدل های کاسه رو و کاسه زیر هستند که برای کاربردهای مختلف طراحی شده اند. در ادامه می توانید تصاویر پیستوله های دولبیس را مشاهده نمایید.

پیستوله حرفه ای دولبیس
پیستوله حرفه ای دولبیس
پیستوله حرفه ای دولبیس

پیستوله های حرفه ای دولبیس:

طراحی شده برای نقاشان حرفه ای نیاز به کیفیت بالای رنگ آمیزی دارند و با طراحی بدنه تفنگ ارگونومیک، پاشش سیالات فوق العاده بالا جریان متناسب با طیف وسیعی از ویسکوزیته ها را فراهم می کند، طراحی شیرهای هوای انقلابی برای سهولت محو شدن و مخلوط کردن، احساس صافی بیشتری نسبت به هوا و کنترل رنگ می دهد.

پیستوله های دولبیس اجزای سازگار با کاربر ساده، نظافت و نگهداری آسان را ارائه می دهند، مهندسی دقیق با استفاده از اجزای آلیاژی سبک و بادوام برای اسپری سفت و سخت که 25٪ سبکتر از GTi Pro Digital (مدل قدیمی) است.

ارگونومی پیشرفته همراه با مناسبات افسانه ای GTi Pro و احساس اطمینان از برخورد و تعادل باورنکردنی، یک دریچه هوا خطی کواکسیال خطی، نیاز به دریچه های کنترل هوا و مایعات مجزا را برای یک عمل ماشه صاف و بدون ضربه و نظافت و نگهداری آسان و چهار کلاه هوای پیشرفته فناوری اتمی سازی برای عملکرد مناسب رنگ در کلیه شرایط آب و هوایی.

پیستوله های دولبیس ابزاری بسیار کاربردی هستند. جهت خرید انواع پیستوله های ایواتا با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید. پیستوله های حرفه ای رنگ ماشین دولبیس با بالا ترین کیفیت رنگ امیزی با گان های پاشش رنگ دولبیس.

پیستوله های دولبیس
پیستوله های حرفه ای دولبیس
گان پاشش با نازل های مختلف دولبیس

مشخصات مدل های مختلف پیستوله های دولبیس DEVILBISS:

T110 – شفاف (مواد جامد بالاتر) و اتمام فوق العاده روان: فن آوری اتمی سازی Trans-Tech با کارایی بالا به بهترین وجهی برای ترمیم و براق سازی مناسب است، این aircap سطح جدیدی از عملکرد را به ویژه در کاربرد جدیدترین روکش های سازگار به ارمغان می آورد.

همچنین در توانایی خود در ریشه کن کردن نقایص کم نور که می تواند با روکش های حلال کم ایجاد شود، بسیار چشمگیر است، کارایی انتقال یکسانی از کلاه های دیگر ندارد، به خصوص برای دستگاه های برقی اتومبیل های کلاسیک یا کاربردهای صنعتی که مانند شیشه کاربرد دارد مناسب است.

TE20 – براق / لاک جریان سریعتر:تمام گان براق / روکش فلزی. نرخ جریان و الگوی فن خود را به سمت یک سبک کاربرد مرطوب تر وام می دهند. راندمان انتقال بالا فرامرزی سازگار (اما نه HVLP)، اندازه نوک سیال موجود: 1.2 ، 1.3 و 1.4. برای براقیت و وضوح 2K ، 1.3 مورد محبوب ترین انتخاب است و در اکثر تولید کنندگان رنگ برای محصولات HS 2K خود توصیه می شود.

فناوری اتمیزه: راندمان بالاHV25 – HVLP پوشش جامد بالاتر و پایه های حلال و پر از آببین کلاه های هوایی TE20 و HV30 قرار داردترکیبی از راندمان بالا و HVLP که به عنوان یکی از بهترین عملکردهای هوا تا به امروز استفاده می شودالگوی فن یک طرفه بزرگتر و محکم تر به طور قابل توجهی از همپوشانی برای بهبود سطح براق و روکش کمک می کند.

TE10 – حلال و گرد: راندمان انتقال بالا بین فناوری ، نه HVLP و بهترین لباسهای حلال – هرچند می تواند برای پایه آب و همچنین لاک استفاده شود – این یک گردهمایی خوب برای انجام کارهای مختلف است، استفاده از پایه های سبک سنتی (غیر HVLP)به خصوص مناسب لباس های پایه حلال است، اما بعضی اوقات توسط برخی از شرکت های رنگ مورد استفاده برای پایه نرم در آب مورد حمایت / توصیه قرار می گیرد.

این یک کلاه هوایی “Trans-Tech” است که سازگار است اما HVLP نیست. این بدان معنی است که الگوی اسپری نسبت به الگوی مسطح باز (عرض پهنای فن) که در کلاه هوا H1 یافت می شود، استخوانی تر (چمباتمه ای / گرد) دارد. پیستوله های دولبیس دارای فناوری اتمیزه: برای راندمان بالا هستند.

پیستوله دولبیس
پیستوله طراحی دولبیس
پیستوله بادی حرفه ای Devilbiss

مزایا پیستوله های دولبیس:

  1. پیستوله های دولبیس سبک وزن در میان گان های اسپری تحت فشار تغذیه می شود.
  2. پیستوله های DEVILBISS مخازن فشار رنگ و یا پمپ های دیافراگمی مواد ، آنها یک ابزار کاربردی قدرتمند هستند.
  3. منبع مواد را می توان از طریق لوله مواد ، دریچه توپ تفلون یا اتصال سریع مواد متصل کرد.
  4. دارای سوزن و نازل تنگستن نگیر بسیار مقاوم .
  5.  (برای گان اسپری فشرده شده و فشار گرم): برای کاربردهای خاص ، مانند پوشش داخلی لوله‌ها یا نقاشی رادیاتور ، پسوندهای مختلفی از 20 تا 300 سانتی متر (8 تا 120 اینچ) در دسترس است.
  6. پیستوله های دولبیس دارای نازل استاندارد برای الگوی اسپری منظم و پاشش فوق حرفه ای هستند.
  7. با نازل داخلی مخلوط بشقاب به منظور پاشش شعاعی 360 درجه .
  8. دارای نازل های مختلف برای پاشش سیالات با ویسکوزیت بالا .
  9. پیستوله های دولبیس ساخت کشور انگلستان است.
پیستوله حرفه ای رنگ دولبیس
پیستوله حرفه ای رنگ دولبیس
پیستوله حرفه ای رنگ دولبیس

پیستوله های دولبیس به دلیل اتمیزه کردن رنگ استثنایی خود مشهور هستند که به فرآیند تجزیه رنگ مایع به ذرات ریز برای اعمال صاف و یکنواخت اشاره دارد. این فناوری یک پوشش با کیفیت بالا را با کمترین میزان مصرف رنگ  تضمین می کند.

خرید پیستوله دولبیس:

تضمین می کنیم تا بهترین قیمت بازار را خدمت شما ارائه کنیم. هدف ما ارائه محصولات کاملا اصل از بهترین برندهای موجود در بازار با کمترین قیمت است. برای خرید انواع پیستوله های دولبیس می توانید با شماره تلفن های شرکت 02166701900 و 02166701838 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان فنی شرکت آمادگی پاسخگویی به شما عزیزان را دارند.

نقشه انفجاری 

اجزای پیستوله رنگ دولبیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up