پیستوله های حرفه ای SATA

پیستوله های حرفه ای SATA

SATA Spray Guns

  • برند: ساتا
  • کشور سازنده: آلمان
  • طراحی سبک و ارگونومیک
  • نازل بهینه سازی شده برای بیشترین تطبیق پذیری

دسته: تجهیزات رنگ و سندبلاست، پیستوله

پیستوله های حرفه ای SATA ساتا:

امروزه برای رنگ کردن از پیستوله های مختلفی استفاده می شود که یکی از بهترین و پرمصرف ترین پیستوله ها، پیستوله ساتا (Spray Gun SATA) است. این پیستوله در مدل های مختلفی عرضه می شود که هر کدام کارایی و عملکرد خاص خود را دارند.

پیستوله ساتا
پیستوله ساتا
پیستوله ساتا

پیستوله ساتا با تکنولوژی ساخت آلمان:

پیستوله ساتا نوعی ابزار رنگ آمیزی است که معمولاً در مصارف خودروسازی، صنعتی و نجاری مورد استفاده قرار می گیرد. ساتا SATA شرکت آلمانی سازنده این پیستوله های باکیفیت است.

مدل های پیستوله:

  • JET5000:

تصویر این مدل را می توانید در شکل زیر مشاهده نمایید.

پیستوله ساتا JET5000
پیستوله ساتا JET5000
پیستوله ساتا JET5000
  • JET4000

  • JET2000

  • JET1000

گان اسپری ساتا:

پیستوله SATAjet استانداردهای کیفیت جدیدی را در تنظیم اعمال می کند، پیستوله های حرفه ای SATA نقاشی را به آسانی انجام می دهند. از لحاظ فاصله کاربردی و فشار ورودی بسیار متنوع است، این پیستوله ساتا با عملکرد بالا با کیفیت بالا پیشرو است. در حال حاضر، نقاشان این امکان را دارند که مطابق با رنگ مورد استفاده، شرایط آب و هوایی و روش کار، فشار و فاصله پیستوله مورد نظر خود را انتخاب می کنند تا بهترین کیفیت رنگ آمیزی را به همراه داشته باشد. پیستوله ساتا با تکنولوژی بالا آلمان.

طراحی منحصر به فرد پیستوله های حرفه ای SATA:

SATAjet طراحی سبک و ارگونومیک توسط متخصصان استودیوی طراحی پورشه ساخته شده است که عملکرد خالص را به همراه متخصصان در پیستوله های حرفه ای SATA به شکل زیبایی شناسی ترجمه کرده اند، به دلیل شکل بهینه دستگیره پیستوله ساتا، تفنگ اسپری کاملاً در کف دست جای می گیرد. علاوه بر این، پیستوله ساتا نسخه DIGITAL با اندازه استاندارد یکسان است و باعث می شود بدون توجه به اندازه دست آنها، اسلحه اسپری مناسب برای تمام نقاشان باشد.

کارکرد آسان پیستوله های حرفه ای SATA:

تلاش ما برای ارگونومیک بسیار عالی نه تنها بر توسعه دسته اسلحه تأثیر گذاشته است، بلکه به همان اندازه طراحی کنترل نازل اسپری، کنترل جریان مواد و همچنین میکرومتر هوا را نیز تحت تأثیر قرار داده است. این اسلحه پاششی قوی با وزن کم اما ترکیبی کاملی از سهولت کاربرد و دوام را ارائه می دهد و بهترین مدل پیستوله را ارائه می دهد.

پیستوله های حرفه ای SATA
پستوله رنگ حرفه ای ساتا
گان پاشش فوق حرفه ای SATA آلمان

مزایای پیستوله ساتا:

  1. مفهوم نازل بهینه سازی شده برای بیشترین تطبیق پذیری ممکن در رابطه با فشار ورودی و فاصله اسپری.
  2. دسته پیستوله ارگونومیک و بسیار سبک.
  3. perloxal ™ سطح برای تمیز کردن آسان، مقاومت در برابر خوردگی.
  4. دارای اهرم تنظیم سه گانه برای سهولت در بهترین مدل پاشش.
  5. ماشه ای که در حالت ایمن قرار گرفته است – برای قرار دادن آسان، ایمن و سریع سوزن رنگ.
  6. دارای مدل های کاسه رو و کاسه زیر مخزن پاش.
  7. مفصل گردنده با مهر و موم جدید با عملکرد بالا.
  8. دسته گان با اندازه جمع و جور برای اسپری غیر DIGITAL و DIGITAL کنترل پنکه نیمه چرخش بهینه شده.

  9. پیستوله ساتا ساخت آلمان مناسب برای رنگ آمیزی فوق حرفه ای اتومبیل و قطعات با کیفیت رنگ بالا رنگ پودری گان پاشش رنگ.
پیستوله های حرفه ای SATA
پیستوله های فوق حرف ای ساتا
پیستوله های تکنولوژی ساخت آلمان SATA

بررسی دقیق پیستوله ساتا:

قابل ذکر است که پیستوله ساتا اغلب توسط نقاشان حرفه ای انتخاب می شوند که به بالاترین سطح دقت و عملکرد در کار خود احتیاج دارند. این ابزار در صنایعی که پرداخت با کیفیت بالا از اهمیت بالایی برخوردار است، مورد توجه قرار می گیرند. لوازم جانبی و قطعات جایگزین برای این پیستوله را نیز می توانید از ما بخواهید.

این پیستوله با انواع مختلفی از رنگ ها سازگاری دارند و به راحتی می توانید از رنگ های پایه، صنعتی و … استفاده نمایید. کپ این پیستوله ها بسیار شناخته شده هستند و توانایی بالایی در اتمیزه کردن و پاشش رنگ دارا هستند.

جداسازی پیستوله ساتا و انجام عملیات تمیز کردن و پاکسازی آن به راحتی انجام می شود و شما به سادگی می توانید این کار را انجام دهید. توزیع وزن متعادل برای این پیستوله باعث می شود تا دست شما هنگام کار با آن خسته نشود و به راحتی بتوانید عملیات پاشش رنگ را انجام دهید.

به راحتی می توانید تنظیمات مخصوص خود بر روی دستگاه را انجام دهید تا عملیات رنگ آمیزی آن طور که دلخواه شماست انجام شود. سوزن پیستوله از اجزای مهم و حیاتی آن است که در سایزهای گوناگونی ارائه می شود.

خرید پیستوله ساتا:

شرکت پترو صنعت تسلا وارد کننده و عرضه کننده انواع پیستوله ساتا در ایران است. برای دریافت مشاوره رایگان، قیمت و خرید محصول می توانید با شماره تلفن های شرکت 02166701900 و 02166701838 تماس حاصل فرمایید.

نقشه انفجاری 

پیستوله های حرفه ای SATA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up