پمپ هیدرولیک برقی انرپک مدل TQ700E

پمپ هیدرولیک برقی انرپک مدل TQ700E

  • برند: انرپک
  • کشور سازنده: آمریکا
  • مدل: TQ700E
  • سری: TQ
  • مخصوص آچار هیدرولیک

دسته: تجهیزات و متعلقات هیدرولیکی، پمپ های هیدرولیکی

پمپ هیدرولیک برقی انرپک مدل TQ700E

پمپ هیدرولیک برقی انرپک مدل TQ700E با تکنولوژی جریان بهینه (Optimized flow technology) کار می کند. این فناوری باعث می شود بهره وری پمپ TQ700E به حداکثر برسد و و در عین حال تولید گرما و زمان خرابی پمپ را به حداقل می رساند.

پمپ انرپک TQ700E از مبدل حرارتی استاندارد بهره می برد. پمپ هیدرولیک TQ700E یک پمپ کم صدا است. صدای تولیدی این پمپ به کمتر 85 دسی بل است. همچنین این پمپ برقی یک پمپ کوچک و جمع و جور است که جابه جایی آن به راحتی انجام می شود.

عکس پمپ هیدرولیک برقی انرپک مدل TQ700E

پمپ هیدرولیک برقی انرپک مدل TQ700E یکی از سری محصولات برند محبوب و معتبر انرپک (Enerpac) آمریکا است که توسط شرکت پترو صنعت تسلا با بهترین قیمت در کشور عرضه می شود. جهت دریافت قیمت و خرید این محصول می توانید با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل فرمایید.

پمپ برقی TQ700E یک داری یک حفاظ مستحکم و با دوام است که از پمپ و گیج در برابر ضربه های احتمالی محافظت می کند. این حفاظ دارای یک دسته جهت انجام جابه جایی می باشد. موتو این پمپ برقی به گونه ای طراحی شده که امکان کار مداوم و طولانی مدت را دارا می باشد. پمپ هیدرولیک برقی انرپک مدل TQ700E در برابر گرد و غبار مقاوم بوده و هیچ گونه آسیبی و نمی بیند. این پمپ به آچار هیدرولیک وصل می شوند و عملیات باز و بسته کردن را به راحتی می توانید انجام دهید.

پمپ هیدرولیک برقی انرپک مدل TQ700E

اکنون به بررسی مشخصات فنی پمپ می پردازیم. ظرفیت مخزن پمپ و همچنین ظرفیت روغن قابل استفاده برابر 4 لیتر است. جریان خروجی پمپ 0.5 لیتر بر دقیقه است. ولتاژ مورد استفاده برای پمپ 230 ولت است و به صورت تک فاز می باشد. پمپ هیدرولیک برقی ENERPAC مدل TQ700E برقی از سری TQ وزنی معادل 30 کیلوگرم دارد و جا به جایی و حمل نقل آن آسان می باشد.

تمام تجهیزات و متعلقات این پمپ شامل شلنگ و آچار هیدرولیک توسط شرکت پترو صنعت تسلا ارائه می شود. از آچارهای هیدرولیکی سری S، W، RSL، DSX و HMT انرپک می توان برای این پمپ استفاده کرد. این محصول همانند تمامی محصولات شرکت به همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می شود. برای خرید پمپ هیدرولیک برقی انرپک مدل TQ700E و متعلقات آن می توانید با ما تماس بگیرید.

جدول راهنما

ظرفیت مخزن ولتاژ جریان خروجی منبع تغذیه
4 لیتر 230 ولت 0.5 لیتر بر دقیقه برق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up