پمپ هیدرولیک انرپک دستی مدل P84

پمپ هیدرولیک انرپک دستی مدل P84

  • برند: انرپک
  • کشور سازنده: آمریکا
  • دوسرعته – دوطرفه
  • 700 بار

دسته: تجهیزات و متعلقات هیدرولیکی، پمپ های هیدرولیکی

پمپ هیدرولیک انرپک دستی مدل P84

گسترش روز افزون صنایع نیاز به ابزارهای صنعتی را دو چندان کرده است. همواره مهندسین در حال ساخت تجهیزات و ابزارهایی هستند تا باعث پیشرفت صنایع شوند. همانطور که می دانید ابزار آلات و تجهیزات صنعتی به دسته های گوناگون و متنوعی تقسیم می شوند. یکی از بخش های مهم ابزار آلات صنعتی، تجهیزات و متعلقات هیدرولیک هستند.

پمپ های هیدرولیک، جک های هیدرولیک، پولی کش ها و… بخشی از این ابزارها هستند. در این مطلب به نقد و بررسی یکی از محصولات محبوب شرکت انرپک یعنی پمپ هیدرولیک انرپک دستی مدل P84 پرداخته و با مشخصات فنی آن آشنا می شویم. این پمپ هیدرولیک از سری P محصولات شرکت آمریکایی انرپک است.

p84 enerpac

جزئیات فنی پمپ هیدرولیک انرپک دستی مدل P84

دسته این پمپ به گونه ای طراحی شده که فشار کمتری به دست اپراتور وارد شده و او می تواند کار را به راحتی انجام دهد. یک دستگیره روی پمپ طراحی شده که به راحتی می توانید جهت حمل و نقل از آن استفاده نمایید.

حداکثر فشار عملیاتی برای پمپ P84 enerpac برابر با 700 بار است. سیلندر پمپ هیدرولیکی انرپک بسیار مستحکم بوده و از نوع دو طرفه می باشد. پمپ به صورت دو سرعته بوده و ظرفیت مخزن و به دنبال آن میزان روغنی که داخل مخزن قرار می گیرد 2.2 لیتر است. همچنین حداکثر جریان برابر 0.246 لیتر در هر حرکت دسته است. وزن پمپ دستی انرپک برابر 11.8 کیلوگرم است که بسیار سبک وزن بوده و به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید.

به طور کلی این پمپ بر اساس دانش روز دنیا ساخته شده است. برای ساخت جز به جز این پمپ، منهدسین طراحی انجام داده و سپس در خط تولید با بالاترین دقت این طرح ها اجرایی شده و محصول تولید شده است. استفاده از متریال مناسب باعث شده تا این پمپ طول عمر بالایی داشته باشد.

تصویر پمپ هیدرولیک انرپک دستی مدل P84

ابعاد پمپ هیدرولیک انرپک دستی مدل P84

ابعاد پمپ هیدرولیک انرپک دستی مدل P84 به گونه ای طراحی شده که جا به جایی آن آسان باشد و بتواند بیشترین بهره­وری را داشته باشد. در تصویر زیر می توانید ابعاد پمپ را مشاهده بفرمایید.

ابعاد پمپ هیدرولیک انرپک دستی مدل P84
میلی متر بعد
428 A
510 B
30 C
35 D
55 E
70 F
579 H
460 J
195 L
150 N
915 P
38 Q
8.4 S
74 T

پس از عرضه این پمپ هیدرولیک انرپک دستی مدل P84 به بازار جهانی ابزار، با توجه به کارایی ها که داشت بسیار مورد توجه قرار گرفت. این محصول توسط نمایندگی انرپک به سراسر بازار جهانی عرضه می شود. این محصولات دارای انواع گواهی نامه های کنترل کیفیت و استانداردهای جهانی هستند. قیمت پمپ انرپک ارائه شده توسط شرکت مناسب بوده و با توجه به کیفیت ساختی که دارد خریدی مقرون به صرفه خواهد بود.  به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد پمپ های هیدرولیکی دستی می توانید مقاله «معرفی برترین پمپ هیدرولیک دستی» را مطالعه بفرمایید.

پمپ p84 انرپک

خرید پمپ هیدرولیک انرپک دستی مدل P84

پترو صنعت تسلا عرضه کننده اصلی محصولات انرپک در کشور است. این شرکت با ارائه محصولات اصلی با گارانتی توانسته رضایت خاطر مشتریان محترم را جلب نماید. برای خرید پمپ هیدرولیک انرپک دستی مدل P84 می توانید با شماره تلفن های 02166701900 و 02166701838 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان شرکت آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست