نازل سند بلاست

نازل سند بلاست

Sandblast Nozzle

  • سایزهای :۶MM،۸MM،۱۰MM،۱۲MM برای سایش اجسام سخت
  • سایزهای :۳MM،۴MM برای سایش اجسام نرم (چوب و شیشه)
  • تنگستن

دسته: تجهیزات رنگ و سندبلاست، لوازم سند بلاست

نازل سند بلاست

یکی از اصلی ترین اجزای لازم برای انجام سند بلاست، نازل سندبلاست می باشد. انتخاب یک نازل مناسب می تواند تاثیر خوبی بر روی عملکرد شما داشته باشد. نازل های تنگستنی از دوام بالایی برخوردارند و در بازار بسیار محبوب می باشند.

نازل سند بلاست به شلنگ متصل می شود و جریانی از مواد ساینده را هدایت می کند. طراحی نازل بر شکل، اندازه و سرعت الگوی پاشش مواد ساینده که بر سطح تأثیر می گذارد موثر است.

نازل سند بلاست
نازل سند بلاست
نازل سند بلاست

سایزهای 6MM ،8MM ،10MM ،12MM برای سایش اجسام سخت

برای سایش اجسام سخت، معمولا از سایزهای 6MM تا 12MM استفاده می شود. در صورتی که برای انتخاب سایز مناسب نازل خود اطلاعات کافی ندارید کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان محترم هستند.

سایزهای 3MM ،4MM برای سایش اجسام نرم (چوب و شیشه)

برای چوب و شیشه می توانید از سایزهای 3MM و 4MM استفاده نمایید. برای این نوع از پروژه های ظریف کاری و دقت بیشتری لازم است.

سایش اجسام با مواد سخت:

سایش اجسام که بیشتر به عنوان سندبلاست ماسه ای شناخته می شود، عملیات پیشران کردن جریانی از مواد ساینده روی سطح تحت فشار زیاد برای صاف کردن سطح، لایه برداری سطح صاف، شکل دادن به سطح و یا حذف آلودگی های سطحی است. یک سیال تحت فشار، به طور معمول هوای فشرده شده برای حرکت مواد استفاده می شود، که این فشار بالا با مواد که شامل شن ماسه و یا سیلیس می باشد به گان هدایت می شود.

برای جهت دادن به پاشش سند به اجسام از این نازل ها استفاده می کنیم. این گان دارای یک قسمت بیرونی از جنس پلاستیک یا فلز و قسمت مهم که تحت فشار و سایش می باشد قسمت داخلی است که از جنس تنگستن و یا برون کاربایت می باشد. انواع مختلفی از این فرآیند با استفاده از سندهای مختلف وجود دارد، برخی از آنها بسیار ساینده هستند، در حالی که برخی دیگر خفیف تر هستند.

ساینده ترین سندها (فلزی) و شن و ماسه (با شن) است. انواع ساینده نسبتاً ساینده شامل دانه های شیشه ای (با دانه های شیشه ای) و سند های پلاستیکی (PMB) یا پوسته های گردو و چوب لاله ها است.

نازل سند بلاست
نازل های مختلف سند بلاست
نازل تنگستن برای انجام سند بلاست

انتخاب و نگهداری صحیح نازل سند بلاست برای دستیابی به نتایج مطلوب در سندبلاست بسیار مهم است. نازل سند بلاست باید بر اساس مواد مورد استفاده، سطح در سندبلاست انتخاب شود. همچنین نازل باید به طور مرتب از نظر سایش بررسی شود و در صورت لزوم برای جلوگیری از گرفتگی یا کاهش فشار، تعویض شود. تمیز کردن منظم نازل همچنین می تواند طول عمر آن را افزایش داده و عملکرد آن را بهبود بخشد.

نازل سندبلاست جزء تجهیزات سندبلاست است که جریان و جهت مواد ساینده را کنترل می کند. انواع مختلفی از نازل های سندبلاست موجود است که هر کدام برای کاربردها و مواد خاصی طراحی شده اند. رایج ترین انواع سرامیک، کاربید تنگستن و کاربید بور هستند. نازل های کاربید تنگستن دوام بیشتری دارند و می توانند مواد ساینده بیشتری مانند اکسید آلومینیوم و سنگ ریزه فولادی را تحمل کنند.

قیمت نازل سندبلاست نسبت به کارایی و عملکرد آن بسیار مقرون به صرفه است و شما می توانید با خرید آن عملیات و پروژه خود را به راحتی انجام دهید. برخی از افراد به اشتباه از نام های پیستوله سندبلاست، گان سندبلاست استفاده می کنند که نام صحیح نازل سند بلاست است. نازل های سند بلاست کلمکو clemcoindustries نازل های تنگستن روکش قهوه ای سند بلاست.

انتخاب یک نازل سند بلاست خوب اهمیت زیادی دارد. اگر برای خرید نازل سند بلاست نیاز به راهنمایی دارید، کارشناسان فنی ما آمادگی پاسخگویی به شما مشتریان محترم را دارند. ابزار صنعتی تسلا عرضه کننده انواع نازل سند بلاست در کشور است.

جهت دریافت قیمت و خرید نازل سند بلاست می توانید با شماره تلفن های شرکت 02166701900 و 02166701838 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست