نازل سند بلاست تفنگی

نازل سند بلاست تفنگی

  • کشور سازنده: اروپا
  • نازل سند بلاست با صرفه اقتصادی
  • نوع: تفنگی

دسته: تجهیزات رنگ و سندبلاست، لوازم سند بلاست

نازل سند بلاست تفنگی:

نازل سند بلاست مدل های مختلفی دارد. یکی از رایج ترین و پر مصرف ترین آنها، نازل های تفنگی می باشد. دلیل پرمصرف بودن این مدل نازل ها، کارایی بالا با کمترین لوازم است. نحوه عملکرد این مدل نازل ها به این صورت می باشد که دارای دو ورودی هستند. ورودی اول برای هوا و ورودی دوم مواد (سیلیس، ماسه، شن، فلزات) است.

با فشار دادن ماشه، شروع به پاشش می کند و تا وقتی ماشه توسط اپراتور رها نشود سیستم پاشش ادامه دارد. نحوه عملکرد آن به این صورت است که پس اتصال شیلنگ باد، شیلنگ ورودی دوم را در داخل یک سطل پر از مواد (سیلیس، ماسه ،شن، فلزات) قرار می دهیم. بنابراین گان، مواد را به سمت نازل وکیوم (مکش) می کند.

طراجی این گان بسیار ساده است. هوای مورد نیاز این مدل نازل ها بسیار کمتر از نازل های دیگر می باشد و میزان مصرف مواد بستگی به مقدار کار شما دارد و از یک سطل تا یک بشکه بزرگ قابل تغییر است.

حمل آن بسیار آسان است و دارای نازل قابل تعویض سرامیکی مقاوم است. گان تفنگی سند بلاست برای سند بلاست ظریف از جمله سند بلاست شیشه، چوب، منبت کاری و فلزات نازک مناسب است. مشتریان ما که از این ابزار برای انجام کار بر روی شیشه، چوب و فلزات استفاده کرده اند، رضایت کامل داشتند و بازخوردهای خوبی از آنها دریافت کرده ایم.

نازل سندبلاست تفنگی
سند بلاست شیشه
نازل سند بلاست فلزی

نازل سند بلاست تفنگی پرتابل (قابل حمل)

قابلیت حمل و جا به جایی آسان این نازل به شما این امکان را می دهد تا عملیات سندبلاست را به راحتی انجام دهید و قدرت مانور بالاتری نسبت به نازل های معمولی سندبلاست داشته باشید. نازل سند بلاست تفنگی پرتابل طول عمر بالایی دارد.

نازل سند بلاست با صرفه اقتصادی

این نوع نازل از نظر اقتصادی به صرفه تر می باشد. وابسته به نوع کار شما، می توانید از این نوع تفنگی یا معمولی استفاده نمایید. به دلیل این که مکانیزم این نازل متفاوت است هزینه های کمتری دارد. به طوری که نیاز به شیلنگ مخصوص سندبلاست نیسیت و با استفاده از یک شیلنگ معمولی هم می توان کار را انجام داد. این موضوع به این خاطر است که مواد ساینده و باد از یکدیگر جدا هستند. قیمت تفنگی سندبلاست که در تصویر مشاهده می نمایید بسیار مقرون به صرفه است.

نازل های تفنگی سند بلاست:

برای سایش سطوح نرم تر از قبیل رنگ خودرو، شیشه سایش دیوار های کچی و از این قبیل سطوح که نیاز به سایش زیاد نیست از گان های تفنگی که با فشار کاری پایین تر کار می کنند استفاده می شود. که هم جابجایی آسان و هم هزینه نگهداری ارزان تری را به ارمغان می آورد و نازل استفاده شده در این گان ها سرامیک می باشد از نظر اقتصادی به صرفه هستند ولی از نظر کارایی طول عمر کمتری از تنگستن دارند.

نازل سند بلاست تفنگی
نازل سند بلاست فلزی
نازل سند بلاست شیشه

مزایا نازل سند بلاست تفنگی:

  1. فشرده، بسیار سبک و قابل حمل.
  2. با این نازل سند بلاست تفنگی می توان عملیات سند بلاست را بسیار آسان و بدون نیاز به مهارت ویژه ای انجام داد.
  3. هوای مصرفی بسیار کم نسبت به نازل های دیگر (کمپرسور 250 لیتری).
  4. نازل سند بلاست تفنگی مقدارمصرف موادساینده (سیلیس، شن، ماسه) بسیار کمی را دارد.

  5. دارای مکانیزم بسیار ساده و طول عمر بالا.
  6. نازل سند بلاست CLEMCOINDUSTIRES سرامیکی مقاوم و قابل تعویض به آسانی.
  7. قیمت مناسب نسبت به سیستم های دیگر سند بلاست و براده برداری.
گان سندبلاست
نازل سند بلاست تفنگی
گان سندبلاست

شرکت پترو صنعت تسلا وارد کننده و عرضه کننده انواع نازل سند بلاست تفنگی در ایران است. برای دریافت مشاوره رایگان و خرید این محصول می توانید با شماره تلفن های شرکت 02166701900 و 02166701838 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان فنی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up