جک هیدرولیک انرپک 5 تن مدل RC50

جک هیدرولیک انرپک 5 تن مدل RC50

  • برند: انرپک
  • کشور سازنده: آمریکا
  • تناژ: 5 تن
  • نوع جک: یک طرفه

دسته: تجهیزات و متعلقات هیدرولیکی، جک های هیدرولیکی

فروش جک هیدرولیک انرپک 5 تن مدل RC50

جک هیدرولیک انرپک 5 تن مدل RC50 یکی از محصولات شرکت انرپک است. جک های انرپک که در مدل ها و سری های متنوعی عرضه می شوند دارای مشخصات فنی متفاوتی هستند. جک RC50 انرپک از سری RC جک های انرپک است. این جک enerpac قیمت مقرون به صرفه ای دارد. طول عمر جک هیدرولیک انرپک 5 تن مدل RC50 بالا بوده و در برابر هر گونه آسیب مقاوم است.

جک انرپک 5 تن مدل RC50 دارای فشار از نوع یک طرفه (Single-Acting) و برگشت فنری (Spring Return) است. فشار جک انرپک 5 تن مدل RC50 برابر 700 بار بوده و وزن آن 1 کیلوگرم است. طول کورس جک انرپک 5 تن مدل RC50 معادل 16 میلی متر بوده و ارتفاع جک در حالت بسته برابر 41 میلی متر و در حالت باز 57 میلی متر است. ظرفیت روغن آن 0.01 لیتر است. متریال به کار رفته در جک هیدرولیک انرپک 5 تن مدل RC50 درجه یک بوده و از جنس استیل است. مدل های دیگر سری RC در تناژهای دیگر و مشخصات فنی گوناگونی به بازار عرضه شده اند.

جک هیدرولیک انرپک 5 تن مدل RC50

ابعاد این پمپ به شرح زیر است:

41 A (mm)
57 B (mm)
58 D (mm)
41 D1 (mm)
28.6 E (mm)
25.4 F (mm)
19 H (mm)
20 L (mm)
25 M (mm)
29 U (mm)
5.6 V

جک هیدرولیک enerpac RC50 به گونه ای طراحی شده که کار با آن بسیار آسان بوده و به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید. ساخت جک بر اساس اصول مهندسی و جدیدترین تکنولوژی رو دنیا صورت گرفته است. انرپک همواره سعی دارد تا با ارائه محصولی با کیفیت رضایت مشتریان خود را جلب کند. این شرکت که نامی شناخته شده در بازار جهانی ابزار است با ارائه جک های هیدرولیک درجه یک توانسته طرفداران زیادی پیدا کند. جهت مشاهده سایر مشخصات فنی جک به بخش مشخصات محصول مراجعه نمایید.

مزایای جک هیدرولیک انرپک 5 تن مدل RC50

  • بسیار مقاوم و دارای طول عمر بالا
  • ساخته شده ار بهترین متریال
  • ساخت کشور آمریکا

پترو صنعت تسلا ارائه دهنده انواع جک های هیدرولیک انرپک در کشور است. برای خرید این محصول و یا سایر محصولات انرپک با شماره تلفن های تماس حاصل فرمایید. Enerpac RC50 با اندازه جمع و جور و ظرفیت بالا یک ابزار همه کاره و قدرتمند است که می تواند در برنامه های مختلفی که دقت و قابلیت اطمینان آن ضروریست مورد استفاده قرار گیرد.

جک هیدرولیک انرپک 5 تن مدل RC50 دارای طراحی یک طرفه است، به این معنی که نیرو را فقط در یک جهت اعمال می کند. پیستون داخل جم RC50 توسط سیال هیدرولیک تغذیه می شود که از طریق یک پمپ هیدرولیکی یا سایر منابع نیروی هیدرولیک به داخل جک وارد می شود.

این جک هیدرولیک انرپک 5 تن مدل RC50 دارای زین های سخت قابل جابجایی است که امکان تنظیم و نگهداری آسان را فراهم می کند. طول کورس سیلندر 16 میلی متر است که به این معنی است که می تواند پیستون را در داخل سیلندر تا 16 میلی متر جا به جا کند. این طول حرکت نسبتاً کوتاه است، که سیلندر RC50 را برای کاربردهایی که در آن حرکات کوچک، مناسب تر می کند.

جک هیدرولیک RC50

جدول راهنما

وزن فشار طول کورس نوع پمپ
1 کیلوگرم 700 بار 16 میلی متر یک طرفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up