کلاه سند بلاست

کلاه سند بلاست

  • برندها: بولارد BULLARD کلمکو CLEMCO
  • دوام و طول عمر بالا کلاه
  • بدنه پلاستیکی مقاوم در برابر ضربه و خش
  • دارای فیلتر هوا ساز با فیلتر آمریکایی

دسته: تجهیزات رنگ و سندبلاست، لوازم سند بلاست

کلاه سند بلاست:

در اثر تولید فشار هوا بالا در مخزن های سند بلاست و انتقال مواد ساینده از قبیل ماسه، سیلیس، شن و مواد دیگه با فشار بالا به سمت شیلنگ سند بلاست هدایت می شود و از طریق شیلنگ به نازل clemco که از جنس تنگستن کارباید مقاوم در برابر خوردگی استفاده می شود و این فشار بالا در انتقال این مواد در بر خورد با قطعه کار هم تولید گرد و غبار فراوان می کند و هم این قطعات سیلیس به اطراف پرتاب می شوند که اگر به اپراتور برخورد کند مشکل ساز می شود.

انواع مختلف کلاه سند بلاست صنعتی

به همین دلیل برای جلوگیری از آسیب به اپراتور در برابر ذرات سیلیس و گرد غبار از محافظ سر سند بلاست استفاده می شود که دارای مدل ها مختلف و مارک های مختلف می باشد و کلاه سند بلاست به رو پوش و فیلتر هوا مجهز می شود که به صورت سفارشی می باشد فیلتر هوا با گرد و غبار را در محیط وجود دارد گرفته و توسط فیلتر های قوی که دارد هوا را فیلتراسیون کرده و هوا سالم و پاکیزه را به داخل محفظه انتقال می دهد و تنفس اپراتور را راحت تر نیز می کند و راندمان کاری را بالا می برد.

کلاه سند بلاست
کلاه محافظ بولارد
کلاه به همراه روپوش و فیلتر هوا برای سند بلاست

مزایای کلاه سند بلاست:

  1. بدنه پلاستیکی مقاوم در برابر ضربه و خش.
  2. دارای شیشه دید شفاف و ضد خش قابل تعویض.
  3. دارای ورودی هوا تمیز برای بالا بردن راندمان کاری اپراتور.
  4. لایه محافظ روی تمام سطح کلاه از جنس الیاف برای کاهش صدا.

  5. دارای فیلتر هوا ساز با فیلتر آمریکایی.
  6. دوام و طول عمر بالا کلاه مناسب مصارف صنعتی.
  7. دارای مدل های مختلف خارجی از قبیل: CLEMCO، BULLARD
  8. کلاه سند بلاست کلمگو کلاه بولارد کلاه روکش دار سند بلاست داری تهویه هوا و شیشه محافظ.
کلاه سند بلاست
محافظ سند بلاست روکش دار
محافظ سر سند بلاست روکش الیاف

طراحی ضد گرد و غبار این کلاه سندبلاست اپراتورها را از استنشاق ذرات مضر گرد و غبار محافظت می کند. قابل ذکر است که دید شما در حین کار به بهترین شکل ممکن خواهد بود و به راحتی می توانید بر روی کار تسلط داشته باشید. این کلاه سند بلاست بر اساس استانداردهای بین المللی طراحی و ساخته شده اند و حفظ سلامت اپراتور در اولیت است.

هنگام خرید کلاه سندبلاست دقت کنید که کلاه مناسب با کار خود را انتخاب کنید. با توجه به ماده ساینده ای که استفاده می کنید می توانید کلاه مناسب خود را انتخاب نمایید. بدنه این کلاه ها بسیار مقاوم است و فیلتر آن از مواد ساینده محافظت می کند. طول عمر این کلاه ها بالا است و برای سال های زیادی میث توانید از آن استفاده نمایید.

سیستم تهویه هوا این کلاه به گونه ای طراحی شده که اپراتور به راحتی بتواند تنفس کند و هیچ آسیبی به آن وارد نشود. لایه محافظ بر روی کلاه سند بلاست آن را از هرگونه خوردگی و آسیب دیدگی محافظت می کند.

کلاه سندبلاست کلمکو
کلاه سندبلاست کلمکو
کلاه سندبلاست کلمکو

قیمت کلاه سند بلاست

قیمت کلاه سندبلاست بسته به برند آن متفاوت است. برخی برندهای مطرح خارجی همچون کلمکو (CLEMCO) آلمان و بولارد (BULLARD) آمریکایی قیمت های بالاتری نسبت به سایر برندهای رقیب دارند. جهت دریافت آخرین قیمت می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خرید کلاه سندبلاست

شرکت پترو صنعت تسلا وارد کننده و عرضه کننده انواع کلاه سندبلاست در ایران است. برای دریافت مشاوره رایگان و خرید محصول می توانید با شماره تلفن های شرکت 02166701900 و 02166701838 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست