انواع شیلنگ های 1 اینچ

شیلنگ سند بلاست

Sandblast hose

  • کشور سازنده: ترکیه
  • سایزها: ۱ اینچ | ۱/۴-۱ اینچ | 3/4 اینچ | 3/8 اینچ | 2 اینچ
  • انعطاف پذیری بالا و سهولت در کار
  • آرماتور بندی شده توسط تارهای تایر پلی استر

دسته: تجهیزات رنگ و سندبلاست، لوازم سند بلاست

شیلنگ سند بلاست

شیلنگ سند بلاست یک عضو حیاتی در سیستم سندبلاست است که به عنوان مجرایی عمل می کند که مواد ساینده و هوای فشرده را از دیگ به نازلی که عمل سندپاشی در آن انجام می شود، می رساند.

شیلنگ های سند بلاست صنعتی از سایز 1 اینچ

شیلنگ های سندبلاست صنعتی در محدوده قطرهای مختلف 1 اینچ، 1 و 1/4 اینچ، 3/4 اینچ، 3/8 اینچ، 2 اینچ و … به دلیل تعادل بین قدرت مانور و ظرفیت برای انواع کاربردها ایده آل هستند.

شیلنگ و هولدر سند بلاست:

مواد لاستیکی سنگین شیلنگ clemco مقاوم به سایش (4 عیار) که فشار کار بالاتر و شدیدترین کاربردها را می پذیرد، در سیستم زنگ زدایی، رنگ برداری، تمیز کاری، آماده کردن قطعه کار برای انجام باز سازی و یا رنگ کاری قطعه مورد نظر را باید با ذرات سخت از جمله شن، ماسه، سیلیس و سایر مواد ساینده استفاده نمود تا بتوان قطعه کار را به خوبی بلاستینگ یا زنگ زدایی کرد به همین جهت باید تمامی ملزومات دستگاه سند بلاست ضد سایش و غیر قابل اصطکاک باشند تا عمر بیشتر و خدمات بالاتری ارائه دهند.

به همین منظور از شیلنگ های با ویژگی های خاص باید استفاده کرد تا در حین حال انعطاف پذیر و ضد سایش باشد که از لایه های مختلف از قبیل پلاستیک ضد سایش و تار های سیم در ساختار شیلنگ استفاده می شود تا در برابر فشار هوا و ذرات سخت مقاوم باشد و برای اتصال این قطعات به هم از هولدر استفاده می شود.

شیلنگ سندبلاست
شیلنگ سندبلاست
شیلنگ سندبلاست

مزایای شیلنگ سند بلاست:

  1. انعطاف پذیری بالا و سهولت در کار.
  2. فشرده، سبک وزن و برای عملیات آسان.
  3. لوله: لاستیک مصنوعی مقاوم در برابر سایش.
  4. آرماتور بندی شده توسط تارهای تایر پلی استر.
  5. پوشش روی شیلنگ سایش سیاه و لاستیک مصنوعی مقاوم در برابر هوا.
  6. دارای حلقه های 40 متری.
  7. دامنه دما شیلنگ سند بلاست: -20 ° F تا + 180 ° F .
سند بلاست
شیلنگ چند لایه سند بلاست
لایه های نخ داخل شیلنگ سند بلاست

دوام و عملکرد شلنگ سندبلاست

این شیلنگ که از مواد درجه یک و با کیفیت ساخته شده است، برای مقاومت در برابر نیروهای ساینده سندبلاست طراحی شده است و طول عمر بالایی دارد. چه در حال انجام پروژه‌های صنعتی و چه در کارهای صنعتی دقیق باشید، این شلنگ گزیرنه مناسبی برای شما است. شیلنگ چند لایه به همراه لایه های نخ تابیده شده برای مقاومت در برابر مواد خشن در شیلنگ سند بلاست.

شیلنگ سند بلاست
شیلنگ چند لایه ضد سایش
شیلنگ بلاستینگ به همراه نازل تنگستن

انعطاف پذیری شیلنگ سندبلاست

طراحی ارگونومیک آن پیچ خوردگی ها و پیچش ها ناگهانی را به حداقل می رساند و امکان عملکرد پشت سر هم و بدون توقف را فراهم می کند. این شیلنگ سندبلاست با داشتن انعطاف‌پذیری دقیق کالیبره‌شده، سهولت استفاده را در انواع محیط‌های کاری ارائه می‌دهد. چه در حال پیمایش در فضاهای کوچک باشید و چه در مناطق وسیع کار کنید، این شیلنگ سند بلاست گزینه مناسبی برای شما است.

نحوه ارتباط شیلنگ به هولدر و نازل

برای ارتباط کلیه لوازم جانبی دستگاه سند بلاست به هم از جمله ارتباط شلنگ به شلنگ و یا شلنگ به نازل نیاز به هولدر می باشد که به صورت سریع به هم وصل شوند.

شیلنگ سند بلاست
هولدر نگهدارنده شیلنگ
هولدر نگهدارنده نازل

خرید شیلنگ سندبلاست

در آماده سازی و بهسازی سطح، دقت و قدرت در درجه اول اهمیت قرار دارد. این شیلنگ سندبلاست که ما به شما ارائه می دهیم ابزاری است که به دقت ساخته شده تا بهترین انتقال مواد ساینده را انجام دهد. چه حرفه ای باشید چه تازه این شیلنگ برای شما بهترین گزینه است. برای خرید این محصول با ما تماس بگیرید. شرکت پترو صنعت تسلا ارائه دهنده انواع شیلنگ سند بلاست است. جهت تهیه شیلنگ سند بلاست می توانید با شماره تلفن های شرکت 02166701900 و 02166701838 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up