ایرلس برقی صنعتی

ایرلس برقی صنعتی مدل S3

Airless Paint Sprayer S3

  • برند: HVBAN
  • دستگاه رنگ پاش ایرلس برقی صنعتی
  • سیستم هوشمند smart control
  • مدل: Hi Sprayer S3

دسته: تجهیزات رنگ و سندبلاست، دستگاه ایرلس رنگ

دستگاه رنگ پاش ایرلس برقی صنعتی مدل Hi Sprayer S3

دستگاه ایرلس s3 یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین دستگاه های ایرلس است. این دستگاه علاوه بر داشتن کیفیت مناسب و توانایی بالا برای رنگ آمیزی، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد.

ایرلس برقی صنعتی (تصویر 2)
ایرلس برقی صنعتی (تصویر 2)

پمپ ایرلس برقی hi sprayer:

دستگاه ایرلس مدل hi sprayer S3 ویژگی های زیادی را دارا می باشد از قبیل: موتور پر قدرت این دستگاه از نوع موتورهای براشلس (بدون ذغال) با پایین ترین اصطکاک موتور برای طول عمر بالا، دارای سیستم هوشمند smart control می باشد. دارای نمایشگر برای نشان دادن تمام عملکرد دستگاه است و دارای زیر پمپ بسیار قوی و تعویض آسان است که به سیستم pro connect معروف است.

ایرلس برقی صنعتی مدل s3 دارای کیفیت ساخت بسیار بالا و دارای قیمت مناسب نسبت به رقبا می باشد، این دستگاه در کلاس دستگاه های ایرلس های کوچک و قابل حمل است ولی به دلیل قدرت بالا موتور و کیفیت ساخت بالا برای کار در صنایع سنگین به صورت کار مداوم نیز طراحی شده است و کمترین میزان سرویس و نگهداری را برای کاربر فراهم می کند.

دستگاه ایرلس برقی Hi sprayer مدل s3 یکی ار مقاوم ترین دستگاه های صنعتی است که قابل رقابت با دستگاه های آمریکایی Graco برقی می باشد، ولی از لحاظ قیمت کالا بسیار تفاوت وجود دارد که این دستگاه را متمایز نشان می دهد.

ایرلس مدل S3 را با تضمین بهترین قیمت بازار، خدمت شما عرضه می کنیم تا اطمینان خاطر شما مشتریان محترم را جلب نماییم. این ایرلس برقی صنعتی کاملا پلمپ و همراه با کلیه متعلقات خدمت شما ارائه می شود.

ایرلس برقی صنعتی (تصویر 1)
ایرلس برقی صنعتی (تصویر 1)

مزایای ایرلس برقی صنعتی S3:

  1. موتور پر قدرت با توان 1300 وات با تکنولوژی براشلس (بدون زغال).
  2. دارای زیر پمپ مقاوم در برابر تنش تمام استنلس استیل.
  3. سیستم کنترل هوشمند smart control با نمایشگر دیجیتال.
  4. سیستم تعویض سریع زیر پمپ هنگام خرابی سهولت در کار تعمیر و نگهداری.
  5. امکان استفاده از 60 متر شیلنگ ایرلس بدون افت فشار.
  6. دارای فیلتر قوی و قابل تعویض برای جلوگیری از آسیب دستگاه.
  7. طراحی منحصر به فرد و جمع و جور برای حمل آسان در محیط کار.
قیمت ایرلس s3
پمپ ایرلس s3
دستگاه ایرلس s3

دستگاه ایرلس s3 یکی از بهترین دستگاه های ایرلس موجود در بازار است. این ایرلس کوچک را به راحتی می توانید با خود حمل کنید. با استفاده از یک ایرلس s3 می توانید زمان انجام پروژه های خود را به مقدار زیادی کاهش دهید. به طور مثال برای رنگ کردن مکانی که با روش ها سنتی و قدیمی به 2 الی 3 روز زمان نیاز دارد با این ایرلس کوچک به راحتی می توانید در عرض چند ساعت همان پروژه را انجام دهید.

بهتر است قبل از خرید برخی نکات را در انتخاب یک ایرلس برقی صنعتی مناسب مد نظر قرار دهید، برای مثال اندازه و محدوده پروژه، نوع رنگ مورد استفاده، قابل حمل بودن و غیره.

خرید ایرلس s3 با گارانتی و خدمات پس از فروش:

شرکت پترو صنعت تسلا وارد کننده و عرضه کننده انواع ایرلس برقی صنعتی در ایران است. این محصول را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش خدمت شما ارائه می کنیم تا رضایت خاطر شما مشتریان محترم را جلب نماییم. برای خرید این ایرلس برقی صنعتی می توانید با شماره تلفن های شرکت 02166701900 و 02166701838 تماس حاصل فرمایید.

جدول مشخصات ایرلس برقی مدل S3
عنوان مشخصات واحد
قدرت موتور 1.7 اسب بخار
حداکثر فشار 227 بار
سایز نازل 0.025 اینچ
وزن 5.3 کیلوگرم
حئاکثر خروجی 2.3 لیتر در دقیقه
نوع موتور براشلس دی سی
سایز خروجی شیلنگ 1.4 شیلنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up