معرفی سنباده و پولیش بادی

سنباده و پولیش بادی ابزارهای کارآمدی هستند که برای شکل دادن، صاف کردن و دستیابی به یک پرداخت صیقلی بر روی سطوح مختلف با استفاده از ابزارهای هوای فشرده استفاده می شوند.

سنباده بادی چیست؟

سنباده یک صفحه ساینده است که از جنس کاغذ یا پارچه بوده و بر روی آن دانه های سخت که با چسب مخصوص چسبیده شده اند قرار دارد. این ابزار برای ساییدن مواد مختلفی به کار می رود استفاده صنعتی دارد. برای صاف کردن سطوح سخت یا سخت کردن سطوح صاف استفاده می شود. زبری کاغذ یا پارچه سنباده در برندهای sumake ،atlascopco درجات مختلفی دارد. دستگاهی که می توان با آن سنباده را به کار برد دستگاه سنباده و فرز برقی یا دستی می باشد.

پولیش زن بادی چیست؟

از بین بردن نقص ها و خط و خش روی سطوح و براقیت بیشتر آن را پولیش کاری می گویند که در دسته ابزارآلات بادی (پنوماتیک) قرار دارد. از نسخه های برقی و شارژی بسیار سبک تر و کم صدا تر است و نسبت به نسخه برقی آن از لرزش کمتری برخوردار است. برای از بین بردن آسیب های رنگ بدنه اشیا به خصوص خودرو به کار می رود. از پولیش بادی برای از بین بردن شته، خط و خش و قیر استفاده می شود.

انواع سنباده از نظر جنس

خیلی زبر: برای اکسیدزایی و پلیسه گیری استفاده می شود و باید در نظر داشته باشید که این ابزار وسایل حساس را به سرعت از بین می برد.

زبر: برای باربرداری سطح فلزات یا فرم دادن آنها به کار می روند.

متوسط: برای پولیش کاری، پرداختن و صاف کردن سطح قطعات سخت است.

نرم: برای مراحل اولیه پرداختن مثل شیرآلات و لوستر و سنباده کاری قطعات برنجی و سایر فلزات به کار می رود.

خیلی نرم: برای پولیش بدنه خودرو یا مراحل نهایی پرداختن فلزات استفاده می شود.

پوساب: به ابزارهایی که به شکل برگه ای دیده می شوند پوساب پولیش می گویند و برای پولیش و پرداخت بدنه خودرو و درگاه های صافکاری کاربرد دارد.

خرید سنباده و پولیش بادی

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سنباده و پولیش بادی و ابزارآلات بادی پنوماتیک با کارشناسان ما در واتساپ ارتباط برقرار کنید.

keyboard_arrow_up