بکس بادی سری EP اطلس کوپکو

بکس بادی سری EP اطلس کوپکو

ابزارآلات بادی (پنوماتیک), اطلس کوپکو, برندها, بکس بادی, بکس بادی "2-1/1, بکس بادی 1 اینچ, بکس بادی 1/2, بکس بادی 1/4, بکس بادی 3/4, بکس بادی 3/8

معرفی بکس بادی

تعداد زیادی از صنایع وابسته به استفاده از ابزاری مناسب برای خود هستند. این نیاز باعث  شده تا آنها به دنبال تهیه بهترین و مناسب ترین تجهیزات برای صنایع خود باشند. یکی از این ملزومات ابزارالات بادی (پنوماتیک) هستند.  این ابزار صنعتی به منظور تسهیل در امور مختلفی در صنایع مختلف ساخته شده است. شما می توانید این ابزار محبوب را در مدل ها و برندهای متنوعی در بازار پیدا کنید. بکس بادی به انگلیسی Impact wrench نوشته می شود. این ابزار بعضا با نام آچار ضربه ای هم شناخته می شود.

برای بسیاری از صنایع بکس های بادی  یک ابزار ضروری هستند. بکس های بادی که در دسته ابزارآلات بادی (پنوماتیک)  در صدها مدل و طراحی و تولید می شوند و تنوع بسیار زیادی دارند. آچار ضربه ای را می توان به راحتی با یک پمپ باد راه اندازی کرد. این ابزار شامل قطعات زیادی می شود که هر کدام کاربرد مخصوص خود را دارند. کیفیت موتور آن از اهمیت زیادی برخوردار است. بدنه و مقاومت آن در برابر هر گونه ضربه بادی همواره مورد توجه قرار گیرد.

کاربرد بکس بادی

این دستگاه یکی از کاربردی ترین ابزارهای صنعتی است. استفاده گسترده از بکس های بادی را می توانید در صنایع مختلفی مانند کشتی رانی،نفت و گاز، خودروسازی، صنایع هوایی و غیره مشاهده کنید. توجه به انتخاب یک آچار ضربه ای سبک وزن که طراحی ارگونومیک هم دارد بسیار حائز اهمیت است. اگر بخواهید برای کار مدوام از یک ابزار استفاده کنید بهتر است یک بکس سبک وزن انتخاب کنید.

انواع بکس بادی

بکس های بادی انواع گوناگونی دارند. بکس سبک، سنگین، کوچک و بزرگ برخی از نام هایی است که به بکس های بادی گفته می شود. بکس های 1/4اینچ ,3/8 اینچ، 1/2اینچ، ، 3/4 اینچ، 1 اینچ , 1/2-1 اینچ , 1/2-2 اینچ برخی از انواع بکس های بادی پر مصرف هستند. در بین این بکس بادی تعدادی از برند ها هستند که نیوتن بکس های بادی انها قابل تنظیم میباشد . با توجه به پروژه ای که قصد انجام آن را دارید باید سایز مناسب آچار را انتخاب نمایید. توجه به میزان نیوتن دستگاه که بیانگر قدرت آن است مهم است.

مدل های متنوع بکس های بادی

مدل های گوناگونی از آچار ضربه ای را می توانید در بازار مشاهده کنید. انتخاب بکس به تناسب کار خودتان می تواند مهم باشد. افزایش راندمان کار با انتخاب مدل مناسب قطعا حاصل خواهد شد. هر سازنده معمولا یک کد تجاری برای محصول خود در نظر می گیرد. این امر سبب می شود تمایز بین هر مدل از ابزارها ایجاد شده و با یک جستجو سریعا محصول مورد نظر را یافت. کارشناسان ما آماده پسخگویی به سوالات شما مشتریان محترم هستند.

برندهای معروف تولید کننده بکس بادی

برندها بسیاری در سراسر دنیا به تولید آچار ضربه ای می پردازند. بکس های بادی آمریکایی از کیفیت خوبی برخوردار هستند و در بازار مورد استفاده قرار می گیرد. از برندهایی همچون اینگرسولرند، شینانو، atlascopco از سازندگان مطرح در این حوزه هستند.  فروشگاه ابزار تسلا انواع مختلفی از آچار ضربه ای را برای شما فراهم کرده است. در ابزار تسلا انواع مختلفی از بکس ها بادی وجود دارد که شما می توانید تصاویر و مشخصات فنی آنها را مشاهده نمایید.

عملکرد

در بکس بادی، هوای فشرده یک توربین داخلی را می چرخاند که نیرو را به مکانیزم چکشی منتقل می کند.
عمل چکش زدن، چرخش‌های کوتاه و قدرتمندی را به اتصال سوکت ارائه می‌کند، مهره‌ها و پیچ‌های سفت را می‌شکنند یا به سرعت آنها را سفت می‌کنند.

انتخاب بکس بادی:

گشتاور خروجی بر حسب نیوتن متر (Nm) اندازه گیری می شود. گشتاور بالاتر برای کارهای سخت تر مناسب است.

اندازه درایو به اتصالات مربع شکلی اشاره دارد که آچار را به سوکت متصل می کند. اندازه های رایج شامل ½ اینچ و ¾ اینچ است که اندازه های بزرگتر گشتاور (توان) بیشتری را دارند.

برخی ویژگی ها مانند کنترل سرعت متغیر، عملکرد معکوس و طراحی ارگونومیک برای راحتی کاربر را در نظر بگیرید.

خرید بکس بادی

انواع آچار ضربه ای را می توانید از فروشگاه ابزار صنعتی تسلا تهیه نمایید. تسلا تولز همواره تلاش می کند تا بهترین برندهای ابزار صنعتی را با کمترین قیمت در اختیار شما مشتریان محترم قرار دهد. جهت خرید، دریافت قیمت محصولاتو مشاوره رایگان با کارشناسان فنی ما می توانید با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل فرمایید.

فهرست